.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون صنایع دستی مازندران:
۴ نمایشگاه ملی صنایع دستی در مازندران برپا می‌شود

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برپایی ۴ نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهرهای استان در نوروز ۹۴ خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، علی ماهفروزی، در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی مازندران در استانداری، از برنامه‌ریزی برای تامین اقامت 740 هزار نفر شب در ایام نوروزی از سوی سازمان خبر داد.

وی افزود: 13 نمایشگاه صنایع دستی ایام نوروز در مازندران برگزار که 4 نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان به صورت ملی برگزار می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه نرخ هتل‌ها و مهمانپذیرها در ایام نوروز باید مهمور به مهر اداره کل گردشگری و جامعه هتلداران باشد، تصریح کرد: در صورت عدم وجود این نرخ‌ها، با هتلداران متخلف برخورد می‌شود.

سید مرتضی حجه فروش، رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز از اجرای طرح نظارتی نوروزی در سطح بازار استان از 15 اسفند 93 خبر داد و گفت: کشیک ادارات تا ایام نوروز تا 18 عصر فعال است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های بهاره در شهرهای استان فعال است، افزود: 280 بازرس نظارتی و اصناف در ایام نوروز بر نحوه فعالیت بازاریان در مازندران اقدام می‌کنند.

علی شادمان، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران نیز در پایان گفت: وجود مسافران نوروزی سبب نعمت بوده و باید جلوی آسیب‌های احتمالی ناشی از ورود گردشگران را به استان گرفت.

وی افزود: کمیته تذکرات لسانی و کتبی در ایام نوروز به مسافران و شهروندان متخلف فعال شده است.

شادمان با بیان اینکه مازندران مرکز ثقل فعالیت‌های فرهنگی است، تصریح کرد: حضور گردشگران سبب رونق اقتصادی در مازندران می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشته زمانی 18 دي 1394
با سلام زمانی هستم از همدان. در زمینه تولید و طراحی و فروش شیشه و سفال فعالیت داریم . لطفا تاریخ برگزاری نمایشگاه صنایع دستی برای اسفند یا فروردین 95 را اعلام کنید. با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.